Stomatologia zachowawcza

Cennik

Odbudowa ubytku za pomocą materiałów estetycznych (cena bez względu na wielkość ubytku)

250 zł

Rekonstrukcje estetyczne w odcinku przednim, rozległe rekonstrukcje w odcinku bocznym

350 zł

Zapraszamy na wizytę!
Zadzwoń +48 607 516 663 lub wypełnij poniższy formularz:

Stomatologia zachowawcza leczy skutki próchnicy zębów z wykorzystaniem uzupełnień, zwanych także plombami. W klinice dentystycznej Titanium Dental podkreślamy, że należy leczyć już niewielkie ubytki, które mogą przerodzić się w poważne uszkodzenia, wymagające często skomplikowanego leczenia kanałowego, a nawet ekstrakcji. Do wypełnień ubytków próchniczych wykorzystujemy tylko materiały doskonałej jakości. Pozwala nam to osiągnąć kształt i kolor zębów, który będzie jak najbardziej zbliżony do warunków naturalnych. Wiemy, że stomatologia zachowawcza ma również wymiar estetyczny.

Pacjenci w naszej klinice stomatologicznej nie muszą obawiać się bólu. Dzięki nowoczesnym znieczuleniom udowadniamy, że plombowanie zęba nie musi powodować dyskomfortu.

Leczenie zębów ​–​ znieczulenie

Wiemy, że wiele osób bardzo obawia się leczenia u stomatologa. Właśnie dlatego proponujemy naszym pacjentom bardzo skuteczne metody znieczulenia, dzięki którym zapomną oni o strachu na fotelu dentystycznym. Jeśli panicznie boisz się dentysty to dla Ciebie najlepsze rozwiązanie.

Czy​ leczenie zębów pod narkozą​to jedyne rozwiązanie?

Zdarza się również, że pacjenci pytają o możliwość ​leczenia zębów pod narkozą,​szczególnie jeśli chodzi o zabiegi z zakresu chirurgii, czy inne zabiegi, które mogą trwać dłużej niż przeciętne leczenie stomatologiczne. Jednak ​leczenie zębów pod narkozą nie jest konieczne, dzięki współczesnym formom znieczulenia miejscowego. W Titanium Dental wiemy, że znieczulenie ogólne to obciążenie dla organizmu, wiążące się możliwością powikłań i efektami ubocznymi. Właśnie dlatego nie stosujemy go dla bezpieczeństwa pacjentów.

Co robimy, by uniknąć​ leczenia zębów pod narkozą​?

Przede wszystkim staramy się przełamać strach odwiedzających nas osób, dbając o odpowiednią atmosferę w klinice. Powoli oswajamy pacjentów z postępowaniem stomatologicznym i pomagamy im się zrelaksować. Zawsze stosujemy też nowoczesne znieczulenia miejscowe, w przypadku których już niewielkie dawki dają świetne efekty. Właśnie dlatego jest to bezpieczny proceder.

Dlaczego warto zdecydować się na znieczulenie miejscowe w Titanium Dental?

Uważamy, że ​leczenie zębów pod narkozą nie jest potrzebne, ponieważ dzięki standardowemu znieczuleniu można całkowicie wykluczyć ból. Działa ono na zasadzie blokowania przewodzenia impulsów bólowych przez nerwy do mózgu. Oznacza to, że mózg nie odbiera sygnałów bólowych z danego miejsca. Ponadto znieczulenie miejscowe działa od jednej do dwóch godzin, po czym pacjent wraca do właściwego funkcjonowania, bez konieczności rezygnacji z wszelkich obowiązków, jak w przypadku narkozy.

Dbamy również o bezbolesny moment podania znieczulenia. W Titanium Dental kładziemy nacisk na jak największą delikatność i troskę o dobro pacjenta. Uważamy, że nie ma sensu ryzykować zdrowiem i ryzykiem powikłań, które wiąże się zleczeniem zębów pod narkozą.​ Wybieramy bezpieczeństwo idące w parze ze skutecznością.

Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się jak pracujemy i poznaj nasz cennik usług stomatologicznych.