Piaskowanie zębów i Skaling

Decydując się na piaskowanie zębów w Gdańsku, możesz być pewien, że zostanie ono przeprowadzone profesjonalnie i z zachowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa. Zabieg ten jest niezwykle prosty i ma on na celu usunięcie z powierzchni zębów osadów nazębnych oraz przebarwień. Dzięki temu zęby stają się gładkie i lśniące, a dziąsła bardziej zbite i różowe. Istotny jest również aspekt zdrowotny – piaskowanie zębów w naszej klinice w Gdańsku pozwoli Ci uniknąć chorób dziąseł i zębów, takich jak próchnica czy paradontozy, a także zabezpieczy Cię przed niekontrolowanym rozwojem bakterii w jamie ustnej.

Skaling

Piaskowanie zębów to uzupełnienie dla skalingu, który również wykonujemy w naszej klinice. Ma on za zadanie usunięcie kamienia nazębnego i przygotowanie zębów do piaskowania i fluoryzacji. To świetny zabieg, mogący zatrzymać rozwój szkodliwych dla zdrowia jamy ustnej bakterii, poprzez usunięcie nagromadzonego kamienia nazębnego. Złogi nazębne usuwamy za pomocą ultradźwięków – to bardzo skuteczny i bezpieczny sposób. Podkreślamy, że kamienia nie da pozbyć się samodzielnie za pomocą szczoteczki, czy nici dentystycznych, a aby został on zlikwidowany w całości, niezbędna jest wizyta w gabinecie stomatologicznym.

Jak przeprowadzamy zabieg piaskowania zębów?

Wykonywane jest za pomocą specjalnej piaskarki i proszku z wodą, które pod ciśnieniem kierowane są na zęby. Docierają one nawet do trudno dostępnych miejsc i przestrzeni międzyzębowych. Po zabiegu piasek zostaje odessany za pomocą ssaka. Wszystkie te czynności trwają około 30 minut. Piaskowanie zębów nie boli, lecz wrażliwi pacjenci mogą odczuwać podrażnienie dziąseł. Skierowane jest ono do osób, które piją dużo kawy i herbaty, palą papierosy, mają mocno stłoczone zęby lub noszą aparat ortodontyczny. Należy wykonać je także przed wybielaniem zębów. Jest to zabieg profilaktyczny, który powinno się przeprowadzać regularnie, co około pół roku.

Co po zabiegu piaskowania?

Dla pełnej ochrony i zdrowia zębów zdecydowanie zalecamy wykonanie fluoryzacji, by wzmocnić szkliwo zębów. Istotne jest również powstrzymanie się od palenia papierosów i ciemnych napojów: kawy, herbaty, wina czy kolorowych soków. By efekty piaskowania były jak najtrwalsze, warto pamiętać o odpowiedniej higienie jamy ustnej.

Piaskowanie zębów – Gdańsk jest miastem, w którym zadbamy o Twoje zęby kompleksowo.

Skaling i piaskowanie – zalety

Skaling i piaskowanie to niezwykle skuteczne działania profilaktyczne, pozwalające naszym Pacjentom na:

• usunięcie osadu oraz przebarwienia z zębów,
  • całkowite zlikwidowanie nagromadzonego kamienia nazębnego, mogącego wpływać na uszkodzenia zębów

Co więcej, zęby zyskują w ten sposób śnieżnobiały kolor, który jest niezwykle pożądaną cechą uzębienia naszych Pacjentów. To jednak nie wszystko — substancje wykorzystywane do tych zabiegów przyczyniają się do odbudowy powierzchni zęba. Obecny w nich fosforokrzemian wapniowo-sodowy dostarcza uzębieniu niezbędnych minerałów, dzięki którym są one zdrowsze i bardziej wytrzymałe.

Skaling oraz piaskowanie zalecamy wykonywać raz na 6 miesięcy. Dzięki temu Pacjenci zyskują pewność, że zapobiegają oni rozwojowi bakterii, chorobom zębów i dziąseł, jak i uzyskują zadowalający wygląd całego uzębienia.

Czy ten zabieg powoduje ból?

Wielu pacjentów może odnieść wrażenie, że ten zabieg może powodować pewien ból podczas jego wykonywania. Warto wiedzieć, że zabiegi skalingu oraz piaskowania są całkowicie bezbolesne, jednak w niektórych przypadkach mogą one powodować pewien dyskomfort. Mowa tutaj o pacjentach, którzy zmagają się z nadwrażliwością zębów. Należy także pamiętać, że w przypadku wyjątkowego dyskomfortu, możliwe jest wykonanie tych zabiegów pod wpływem znieczulenia miejscowego. Skaling i piaskowanie zębów w Gdańsku, w klinice Titanium Dental wykonywane są podczas jednej wizyty. To bardzo wygodne rozwiązanie, które jak widać, pozytywnie wpływa zarówno na stan zdrowia Pacjenta, jak i szybkość oraz jakość uzyskanych efektów.

Piaskowanie zębów i Skaling
4.7 (93.33%) 6 votes